星期日, 12月 16, 2007

蘇民峰麥玲玲鼠年旺$運 : 肖牛運程 超多貴人

蘇民峰麥玲玲鼠年旺$運 : 肖牛運程 超多貴人

出 生 年 份
1937 、 1949 、 1961 、 1973 、 1985 、 1997


天 生 富 貴 指 數
( 五 $ 最 高 )
$ $ $


性 格   牛 心 牛 力
肖 牛 為 人 有 規 律 、 勤 力 , 只 會 耕 耘 , 不 問 收 穫 , 是 一 個 不 可 多 得 的 好 員 工 , 受 老 闆 愛 錫 , 而 且 多 數 能 長 時 間 任 職 同 一 機 構 , 既 忠 誠 又 老 實 。
缺 點 是 創 造 力 低 、 唔 識 變 通 , 但 求 安 穩 , 而 且 為 人 偏 心 , 感 情 用 事 , 工 作 上 容 易 混 入 私 人 感 情 , 幫 親 不 幫 理 , 所 以 做 老 闆 時 只 管 任 用 親 信 , 公 司 超 多 黃 馬 褂 , 因 而 影 響 營 運 。 總 括 而 言 , 勤 奮 的 牛 牛 永 遠 打 不 死 , 最 適 合 做 運 動 員 、 工 業 家 。



寒 命 人
運 程 下 滑 , 有 機 會 也 不 要 輕 舉 妄 動 , 除 非 與 家 族 或 朋 友 合 作 , 或 可 倚 靠 別 人 提 高 自 己 的 運 氣 。
熱 命 人
有 機 會 便 要 把 握 , 不 應 再 猶 豫 不 決 , 是 時 候 起 步 作 新 發 展 。
平 命 人
運 勢 提 升 , 有 任 何 機 會 或 新 構 想 , 都 應 嘗 試 。


整 體 運 貴 人 扶 持
今 年 有 「 玉 堂 」 、 「 歲 合 」 及 「 太 陽 」 , 全 部 屬 貴 人 星 , 尤 其 「 太 陽 」 屬 男 貴 人 星 , 力 量 亦 最 大 , 代 表 容 易 得 到 男 性 貴 人 之 助 , 有 升 職 機 會 , 或 有 到 外 地 走 動 而 大 賺 異 地 財 之 象 。
凶 星 則 有 「 晦 氣 」 , 心 情 不 佳 , 事 事 被 人 捷 足 先 登 , 又 覺 被 人 針 對 , 宜 放 鬆 心 情 , 以 免 損 失 了 金 錢 又 輸 了 心 情 。
總 括 而 言 , 屬 無 風 無 浪 的 一 年 , 只 有 少 數 牛 仔 牛 女 需 加 倍 注 意 自 己 與 家 人 的 健 康 狀 況 。



出 外 旅 行 順 手 入 些 水 貨 , 或 者 索 性 出 國 投 資 , 有 機 賺 大 錢 。



忌 上 拍 賣 網 購 物 , 遇 上 頂 心 杉 , 同 你 鬥 高 價 , 令 你 買 唔 到 心 頭 好 , 激 餐 懵 。


財 運
蘇 民 峰   財 運 提 升
財 運 一 般 , 好 彩 鼠 牛 太 歲 相 合 , 易 得 朋 友 貴 人 幫 助 , 財 運 都 會 相 應 提 升 , 尤 其 是 熱 命 同 平 命 人 , 運 程 順 利 , 有 如 順 水 行 舟 , 一 瀉 千 里 ; 寒 命 人 今 年 運 勢 都 比 較 差 , 不 過 寒 命 牛 因 為 得 貴 人 出 手 , 最 終 都 能 平 穩 度 過 。


麥 玲 玲   賺 男 人 錢
從 商 牛 仔 牛 女 , 因 得 到 「 太 陽 」 星 幫 助 , 財 來 自 遠 方 , 適 宜 跟 外 國 人 傾 生 意 , 或 者 外 地 出 差 , 以 求 動 中 生 財 , 大 賺 異 地 錢 。
有 男 性 貴 人 相 助 , 若 從 事 以 男 性 為 主 要 對 象 的 生 意 , 例 如 汽 車 零 件 、 影 音 器 材 、 男 士 服 飾 及 紅 酒 生 意 , 財 源 自 然 滾 滾 來 。


事 業 運
蘇 民 峰   春 冬 最 旺
今 年 是 名 氣 地 位 提 升 年 , 打 工 仔 只 要 努 力 自 能 爭 取 到 好 成 績 , 尤 其 農 曆 一 、 二 月 及 十 一 、 十 二 月 機 會 最 大 ; 從 商 或 自 僱 人 士 , 亦 可 增 強 名 氣 , 間 接 對 事 業 亦 有 幫 助 , 所 以 今 年 係 事 業 進 展 較 為 良 好 之 一 年 。


麥 玲 玲 權 力 上 升
事 業 發 展 順 利 , 打 工 仔 有 望 升 職 加 薪 , 權 力 有 明 顯 遞 增 , 升 職 後 又 得 有 實 力 的 貴 人 相 助 。 今 年 對 從 事 文 職 工 作 人 士 較 為 有 利 , 而 對 武 職 人 士 如 紀 律 部 隊 則 較 為 遜 色 。 「 太 陽 」 吉 星 代 表 男 貴 人 , 若 上 司 為 男 性 , 將 更 能 獲 得 提 攜 及 扶 持 。


旺 財 潮 物
今 年 運 氣 都 算 唔 錯 , 如 果 想 財 運 更 旺 , 就 要 多 用 火 旺 之 物 , 例 如 紅 色 物 品 就 最 適 合 。 推 介 Sony Ericsson W910i 手 機 $3,880 。


麥 玲 玲 醒 你 投 資 秘 訣
若 有 男 性 給 予 投 資 貼 士 , 或 身 邊 有 男 性 經 紀 、 男 性 拍 檔 , 對 投 資 者 有 利 , 但 要 慎 防 財 運 大 上 大 落 。


蘇 民 峰 批 旺 財 月 份
旺 財 月 : 西 曆 4 、 6 、 8 、 11 月
破 財 月 : 西 曆 9 月


出 生 年 份
37 年 享 受 人 生
貴 人 舒 服 懶 運 年 , 長 久 以 來 忙 碌 的 你 , 今 年 終 於 可 真 正 停 下 來 , 放 鬆 心 情 , 好 好 享 受 。
49 年 再 闖 高 峰
有 名 氣 、 地 位 權 力 提 升 之 象 , 如 仍 努 力 於 事 業 當 中 的 話 , 望 能 把 事 業 推 至 更 高 峰 。
61 年 財 運 最 佳
財 運 佳 , 熱 、 平 命 人 財 運 來 得 明 顯 , 即 使 寒 命 人 亦 因 得 到 貴 人 扶 助 而 有 一 點 意 外 之 財 。
73 年 學 習 投 資
寒 命 人 以 學 習 投 資 或 買 實 物 為 佳 ; 熱 命 、 平 命 人 若 有 投 資 機 會 可 放 膽 嘗 試 , 是 好 時 機 。
85 年 無 所 適 從
今 年 是 辛 苦 得 財 年 , 剛 踏 足 社 會 甚 麼 也 不 習 慣 , 更 不 懂 怎 樣 安 排 時 間 , 手 足 無 措 。
97 年 考 試 運 弱
今 年 為 貴 人 舒 服 懶 運 , 考 試 運 一 般 , 幸 好 對 年 幼 的 你 來 說 , 不 算 太 重 要 。

沒有留言: