星期日, 12月 16, 2007

蘇民峰麥玲玲鼠年旺$運 : 肖龍運程 長線投資

蘇民峰麥玲玲鼠年旺$運 : 肖龍運程 長線投資

出 生 年 份
1940 、 1952 、 1964 、 1976 、 1988 、 2000


天 生 富 貴 指 數
( 五 $ 最 高 )
$ $ $ $ $


性 格   霸 氣 十 足
組 織 性 強 , 愛 挑 戰 自 己 , 目 光 遠 大 。 天 生 擁 有 領 導 才 能 , 權 力 慾 旺 盛 , 愛 話 事 做 一 哥 , 性 格 豪 爽 大 方 , 所 以 身 邊 往 往 凝 聚 大 批 支 持 者 , 註 定 做 老 闆 , 絕 不 能 屈 居 人 旗 下 , 甚 至 連 與 人 合 股 都 必 反 面 收 場 , 因 為 龍 龍 要 獨 攬 大 權 。
龍 仔 龍 女 自 信 心 過 強 , 難 免 態 度 囂 張 , 不 可 一 世 , 行 事 霸 道 , 而 且 不 易 接 受 他 人 意 見 , 所 以 冇 朋 友 。
既 然 是 天 生 領 導 人 , 絕 不 肯 平 平 庸 庸 就 此 一 生 , 最 適 合 做 高 官 、 從 政 或 做 老 闆 。



寒 命 人
上 半 年 仍 乘 桃 花 之 助 , 事 業 較 易 有 進 展 , 西 曆 8 月 8 日 以 後 切 記 要 守 , 勿 太 進 取 。
熱 命 人
今 年 再 下 一 城 , 有 任 何 機 會 不 妨 嘗 試 , 成 功 機 會 高 。
平 命 人
07 至 09 年 均 屬 大 水 年 , 有 利 於 你 , 運 程 持 續 向 好 。


整 體 運   升 職 有 望
今 年 為 權 力 地 位 提 升 年 , 打 工 仔 要 努 力 爭 取 升 職 機 會 , 不 論 寒 命 、 熱 命 或 平 命 人 , 都 有 較 大 的 升 職 機 會 。
上 半 年 人 緣 較 佳 , 故 所 有 新 計 劃 都 要 在 上 半 年 策 劃 , 入 冬 後 是 非 較 多 , 阻 礙 事 情 進 行 。 吉 星 有 「 金 匱 」 , 有 如 夾 萬 , 可 望 儲 蓄 財 富 , 故 今 年 有 財 運 , 財 可 入 袋 。
凶 星 則 有 「 官 符 」 、 「 飛 符 」 、 「 年 符 」 , 代 表 有 突 如 其 來 的 官 非 是 非 , 人 事 不 和 , 小 心 惹 上 官 非 ; 但 官 非 又 可 代 表 買 樓 、 做 生 意 等 要 經 過 政 府 、 律 師 辦 理 的 事 情 , 當 下 應 了 好 的 官 非 可 望 化 解 壞 的 官 非 。



努 力 在 上 司 面 前 表 現 自 己 , 但 切 忌 擦 鞋 , 有 機 會 升 職 。



唔 好 亂 過 馬 路 、 唔 好 亂 拋 垃 圾 、 唔 好 亂 泊 車 , 被 人 告 就 唔 好 啦 。


財 運
蘇 民 峰   財 來 財 去
財 運 平 穩 , 而 有 財 來 財 去 之 象 , 幸 好 有 吉 星 「 金 匱 」 撐 住 , 保 住 財 氣 , 亦 可 將 錢 放 在 債 券 或 藍 籌 股 上 以 應 破 財 。
自 僱 或 從 商 人 士 , 運 氣 提 升 自 然 收 入 有 所 增 加 , 但 只 限 於 寒 命 及 平 命 人 , 寒 命 人 財 運 較 差 , 少 不 免 業 績 下 降 或 停 滯 不 前 。


麥 玲 玲   靈 感 如 泉
有 「 華 蓋 」 星 幫 助 , 從 事 靈 感 創 作 的 人 士 有 吉 星 照 住 , 腦 海 浮 現 不 少 獨 特 的 構 思 , 得 到 老 闆 的 賞 識 , 可 望 財 源 滾 滾 來 。 另 一 顆 「 三 合 」 吉 星 , 有 利 面 對 客 戶 工 作 的 人 士 , 易 獲 得 客 戶 的 推 薦 , 有 助 擴 展 客 源 , 增 強 財 運 。
不 過 , 若 生 意 模 式 屬 「 現 買 現 賣 」 的 話 , 幫 助 不 大 。 偏 財 運 一 般 , 切 勿 過 分 進 取 , 中 長 線 投 資 尚 可 一 試 , 切 忌 短 炒 ; 另 外 要 慎 防 因 官 非 而 破 財 。


旺 財 潮 物
肖 龍 今 年 創 作 靈 感 豐 富 , 麥 玲 玲 建 議 大 家 佩 帶 星 形 飾 物 , 有 助 增 強 創 作 力 。 推 介 agnes b. 黑 白 間 星 星 皮 製 電 話 繩 $299 。


事 業 運
蘇 民 峰   名 利 雙 收
今 年 為 權 力 地 位 名 氣 提 升 之 年 , 無 論 對 上 班 、 自 僱 或 從 商 都 有 幫 助 , 打 工 仔 地 位 提 升 , 財 運 自 然 相 應 增 加 。 名 氣 提 升 對 自 僱 或 從 商 人 士 而 言 , 名 氣 大 了 間 接 令 事 業 亦 有 得 益 。


麥 玲 玲 醒 你   投 資 秘 訣
今 年 不 宜 與 人 合 資 或 隨 便 聽 信 別 人 的 意 見 , 自 己 研 究 反 而 收 穫 更 好 。 今 年 因 有 「 官 符 」 星 , 為 免 出 現 合 約 糾 紛 , 要 留 意 託 付 的 投 資 機 構 是 否 可 靠 。


蘇 民 峰 批 旺 財 月 份
旺 財 月 : 西 曆 7 、 10 、 11 、 12 月
破 財 月 : 西 曆 5 、 6 、 9 月


麥 玲 玲   不 宜 轉 工
有 轉 工 念 頭 , 但 即 使 得 到 貴 人 賞 識 , 力 邀 加 盟 , 還 是 不 要 衝 動 , 因 今 年 並 非 適 合 轉 工 的 時 機 。 如 留 在 原 有 的 公 司 發 展 , 有 機 會 得 到 上 司 悉 心 提 攜 , 只 要 耐 心 等 待 , 事 業 將 有 不 錯 的 發 展 。
另 外 受 到 五 鬼 的 影 響 , 同 事 及 下 屬 的 關 係 一 般 , 甚 至 是 非 口 舌 不 絕 , 加 上 下 屬 的 流 動 性 高 , 凡 事 要 親 力 親 為 , 工 作 量 大 增 。


出 生 年 份
40 年 財 運 最 旺
今 年 財 運 最 佳 , 對 於 已 屆 退 休 或 將 近 退 休 的 你 , 可 多 買 彩 票 一 試 財 運 。
52 年 勿 失 良 機
思 想 學 習 投 資 年 , 有 利 寒 命 人 報 讀 進 修 課 程 ; 熱 命 、 平 命 人 如 碰 上 好 機 會 不 妨 嘗 試 。
64 年 多 勞 多 得
工 作 艱 辛 , 多 勞 多 得 , 如 工 作 為 收 入 不 穩 定 的 話 , 收 入 會 增 加 , 對 一 般 打 工 仔 沒 幫 助 。
76 年 運 程 極 端
熱 、 平 命 人 工 作 不 太 積 極 , 但 成 績 依 然 出 眾 ; 寒 命 人 則 要 努 力 工 作 , 免 得 飯 碗 不 保 。
88 年 有 得 獎 運
今 年 為 權 力 地 位 提 升 年 , 但 仍 於 求 學 階 段 的 你 , 可 能 只 是 參 加 比 賽 得 獎 而 已 。
00 年 注 意 氣 管
本 年 身 心 康 泰 , 惟 獨 寒 命 人 留 意 先 天 喉 嚨 氣 管 出 現 問 題 , 今 年 入 秋 後 要 稍 為 注 意 。

沒有留言: